Ecommerce – tu ce cumperi online?
Subiectul de astăzi este după părerea mea interesant pentru toată lumea, dar în special pentru noi, fetele. De când am aflat că va avea loc la Cluj Hotspotfashion, evenimentul dedicat ecommerce-ului în domeniul fashion, am început să fac puţin research despre piaţa de comerţ electronic în România.
Odată cu dezvoltarea razantă a tehnologiei, în mod natural ecommerce-ul, sau comerţul online, au luat amploare. Ultimul raport Nielsen (sursa) despre comerţul electronic la nivel global în primul trimestru al anului 2014, intenţia consumatorului de a face cumpărături online s-a dublat în ultimii trei ani, piaţa de ecommerce fiind estimată la 1,500,000 milioane USD în 2014, cu 20% mai mare faţă de anul trecut.
Ecommerce-ul fashion în continuă creştere
Cifrele spun că segmentul fashion este cel cu cel mai mare ritm de creştere în Nordul Americii sau Europa. Conform unui studiu recent realizat de Daedalus Millward Brown, şi în România comenzile din online vizează în special vestimentaţia (37,8%), depăşind chiar electronicele (37,4%), cosmeticele (34%) sau electrocasnicele (30,9%).
Un alt studiu a concluzionat că femeile cu vârste cuprinse între 20 şi 39 de ani fac cumpărături online mai degrabă pentru a se relaxa, ele preferând să achiziţioneze haine, cosmetice sau accesorii.
Ce spuneţi, doamnelor? 🙂 Aşa este?
Consumatoarea îndrăzneaţă este aceea căreia îi place să încerce mereu lucruri noi, pe când consumatoarea îndrăzneaţă rămâne fidelă produselor care îi plac şi nu se abate de la această practică de consum.Tot acelaşi studiu a diferenţiat între două profiluri de consumatoare în rândul femeilor.
Dacă încă nu v-aţi convins de eficienţa comerţului online, studiile arată că dacă facem achiziţii online putem face economii de până la 25% faţă de preţul de la raft al produselor. Nu e rău, nu?
Ecommerce a la Cluj
În data de 30 octombrie, cei interesaţi de vânzări şi cumpărături online vor putea petrece o după-masă cu zece speakeri din USA, UK, Bucureşti şi Cluj. Conţinutul programului va fi relevant la nivel mondial, dezbaterile vor fi stimulante şi utile pentru viitorul apropiat, şi vom încerca să venim în întâmpinarea nevoilor consumatorilor de pe acest segment.
Pentru mai multe informaţii despre eveniment, vă invit să urmăriţi site-ul hotspotfashion.ro şi pagina de Facebook hotspotfashion.ro
Am mai găsit multe lucruri interesante despre piaţa de ecommerce, dar toate la timpul lor. 🙂
Până una alta vă invit să vă luaţi biletul! Ne vedem acolo! 🙂