Facebook in 2015 – original sau…?
După ce acum câteva luni cei de la Discovery Channel îşi promovau noul program cu ajutorul unei aplicaţii care transformă facebook, iată că şi o firmă de pe piaţa locală de asigurări vrea să facă acest lucru într-un mod inedit, spun ei.
Ideea e simplă.
Intri pe site-ul facebook.in2015.ro, îl conectezi cu contul tău real de facebook şi – surpriză! (sau nu) poţi să priveşti contul tău de facebook în 2015.
Această aplicaţie prezintă un 2015 nu tocmai veridic. (uitaţi-vă la imaginea din stânga-sus), iar prietenii de pe facebook postează mesaje de genul: “Azi am venit la birou cu trotuarul. Metrorex inaugurează primul trotuar cu bandă transportatoare automată din Europa.” – Un fel de The Jetson’s, dar la noi în Bucureşti.
Un alt mesaj drăguţ ar fi “Am intrat în rândul lumii şi mi-am luat kit de teleportare. Mă ajută cineva să-l asamblez?”
Cât despre promovare şi reclame, iată că singura companie care are reclame pe facebook-ul viitorului este Groupama Asigurări. Acest lucru ne-a cam răspuns la întrebarea cine a făcut această aplicaţie.
Dacă nu aş cunoaşte exemplul cu programul The Colony al celor de la Discovery şi modul lor de promovare a acestuia, aş putea chiar spune că este o idee ingenioasă. Dar nu aş numi aplicatia facebook în 2015, mai degrabă facebook în 2050. 🙂