De ce mi-a plăcut lansarea The One by Oriflame
- Frumuseţe de zi cu zi, pentru un look natural, luminos fără prea mult efort
- Mega Impact, o gamă de produse care te ajută atunci când vrei să fii în centrul atenţiei, la o petrecere sau un cocktail
- Ultra rezistenţă, produsele rezistente a transfer care vă oferă un look perfect pe parcursul întregii zi
Am ales însă să vă arăt tutorialul Natural Look, în care Andreea Raicu prezintă un machiaj natural, de zi, pe care îmi doresc să îl încerc şi eu. Doar cui nu-i surâde ideea de a arăta perfect în doar câteva minute? 🙂
Lansarea Oriflame the One la Stockholm MBFW 2014 – o mişcare de marketing inteligentă
Un alt aspect inedit al noii game Orfilame, a fost alegerea lansării la Stockholm Mercedes Banz Fashion Week 2014, unde Oriflame a fost sponsorul principal. Pe lângă asta, Oriflame a lansat The One Collective, o comunitate de trendsetteri, ambasadoarele The One dacă vreţi, din care fac parte bloggeriţe de beauty renumite, atât din România, cât şi din străinătate.
Oriflame primeşte de la mine o mare bulină albă pentru alegerea momentului lansării gamei The One la săptămâna modei din Stockholm.
Nu numai au creat o puternică legătură şi un transfer de imagine între lumea modei şi cea de beauty, dar au şi demonstrat că vor să fie în tendinţe şi că acestea sunt importante şi în lumea produselor cosmetice, nu doar în cea a hainelor şi a accesoriilor. Până la urmă, ce ar fi lumea fashion fără mult-iubitele produse de make-up şi beauty într-o perioadă în care tot mai multe comnpanii aleg să renunţe la retuşarea extremă a fotografiilor publicitare?
Iată de ce îmi doresc să primesc şi eu noul set de machiaj The One by Oriflame spre testare, pentru a avea ocazia de a mă alătura The One Collective, fie doar printr-un articol pe blog.