EVENT,  FASHION,  LIFESTYLE

De ce mi-a plăcut lansarea The One by Oriflame

Trebuie să recunoaştem că toate ne dorim un ten perfect, fără imperfecţiuni care să ne ofere şansa de a nu mai petrece atât de mult timp dimineaţa în faţa oglinzii. Din păcate, mama natură nu a fost atât de darnică cu toată lumea, pentru a arăta bine întreaga zi, un machiaj minim este necesar. Desigur, o femeie modernă are nevoie de produse de îngrijire şi machiaj de calitate, care să o facă să se simtă frumoasă fără prea mult efort. De acee cred că gama The One de la Oriflame reuşeşte să răspundă tuturor nevoilor femeii moderne.
Prezentată în România de către ambasadoarea Oriflame, Andreea Raicu, pe care o admir şi o urmăresc cu interes de când eram mică, gama de machiaj The One are trei sub-game pentru situaţiile diferite  în care o femeie are nevoie de puţin ajutor să arate perfect:
oriflame-the-one
  • Frumuseţe de zi cu zi, pentru un look natural, luminos fără prea mult efort
  • Mega Impact, o gamă de produse care te ajută atunci când vrei să fii în centrul atenţiei, la o petrecere sau un cocktail
  • Ultra rezistenţă, produsele rezistente a transfer care vă oferă un look perfect pe parcursul întregii zi

Am ales însă să vă arăt tutorialul Natural Look, în care Andreea Raicu prezintă un machiaj natural, de zi, pe care îmi doresc să îl încerc şi eu. Doar cui nu-i surâde ideea de a arăta perfect în doar câteva minute? 🙂

Lansarea Oriflame the One la Stockholm MBFW 2014 – o mişcare de marketing inteligentă

Un alt aspect inedit al noii game Orfilame, a fost alegerea lansării la Stockholm Mercedes Banz Fashion Week 2014, unde Oriflame a fost sponsorul principal. Pe lângă asta, Oriflame a lansat The One Collective, o comunitate de trendsetteri, ambasadoarele The One dacă vreţi, din care fac parte bloggeriţe de beauty renumite, atât din România, cât şi din străinătate.

61400002-1769500321-Sponsor_MBFW

Oriflame primeşte de la mine o mare bulină albă pentru alegerea momentului lansării gamei The One la săptămâna modei din Stockholm.

Nu numai au creat o puternică legătură şi un transfer de imagine între lumea modei şi cea de beauty, dar au şi demonstrat că vor să fie în tendinţe şi că acestea sunt importante şi în lumea produselor cosmetice, nu doar în cea a hainelor şi a accesoriilor. Până la urmă, ce ar fi lumea fashion fără mult-iubitele produse de make-up şi beauty într-o perioadă în care tot mai multe comnpanii aleg să renunţe la retuşarea extremă a fotografiilor publicitare?

Iată de ce îmi doresc să primesc şi eu noul set de machiaj The One by Oriflame spre testare, pentru a avea ocazia de a mă alătura The One Collective, fie doar printr-un articol pe blog.

Ti-a placut? Distribuie-l!
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.