Don’t drink and drive
Pentru aceia dintre voi care au carnet de conducere, termenul unghi mort nu este cu siguranță un mister.
Nu voi uita niciodată prima mea întâlnire cu el în trafic. Era seară, mă grăbeam să ajung acasă și am vrut să schimb banda de pe a doua pe prima bandă. Întâmplarea face că pe prima bandă aveam o mașină în unghiul mort. Nu s-a întâmplat nimic, poate doar niște înjurături din partea celuluilalt șofer, însă de atunci de fiecare dată când vreau sa schimb banda nu mă mulțumesc doar cu oglinzile, ci întorc capul pentru a mă asigura ca într-adevăr e liber.
Pornind de la ideea unghiului mort, compania de băuturi Pernod Ricard Brazil a lansat o campanie publicitară menită să atragă atenția asupra efectele consumului de alcool la volan.
Campania a fost creată de agenția din Sao Paolo F.biz, având la bază sloganul
Drinking and driving create new blind spots.