Aducem valorile României acasă?
Compania clujeană Farmec este în plin proces de rebranding şi îşi face simţită prezenţa în online.
După campania prin care onliner-iţele au putut testa gratuit produsele Farmec, Gerovital iniţiază o nouă campanie, Aducem România acasă, prin care redirecţionează 1% din valoarea vânzărilor din perioada 14 octombrie – 14 decembrie 2011 către Echipa Olimpică Română al cărei sponsor oficial este.
‘Ce putem noi să facem? E simplu! Să cumpărăm produse Farmec nu doar pentru a ajuta Echipa Olimpică Română, dar şi pentru a beneficia de calitatea produselor româneşti.
Farmec nu e doar pentru bunica sau mătuşa cea nesuferită care folosesc acelaşi lapte Doina de când ne ştim. Farmec are produse de calitate şi la preţuri la îndemâna oricui.
O iniţiativă lăudabilă care invită românii să îşi aducă aminte care sunt valorile lor!